Sky Express підвищила мінімальні тарифи
Авіакомпанія Sky Express підвищила мінімальні тарифи на ряді своїх маршрутів. Мінімальна ціна квитків в один бік з Москви з урахуванням зборів зараз становить: Санкт-Петербург - 1950 рублів, Краснодар і Перм - 2850, Калінінград - 3050, Ростов-на-Дону, Мурманськ і Сочі - 3250, Тюмень, Челябінськ і Єкатеринбург - 3900 рублів.
Термін дії всіх цих тарифів - принаймні до 1 серпня. Мінімальні тарифи доступні не на всі рейси. При покупці через call-центр авіакомпанії ціна вище на 190 рублів за кожний польотний сегмент, в касах - на 300 рублів за сегмент.
Нагадаємо, що в п'ятницю 23 липня Росавіація пригрозила припиненням дії сертифіката експлуатанта Sky Express, вже близько півроку хронічно не дотримує розклад. За даними регулятора, "кількість затриманих рейсів збільшилася в 2,5 рази в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Кожен четвертий рейс виконується із затримкою від двох до шести годин і більше. Резервування рейсів авіакомпанією практично не здійснюється". Слід мати на увазі, що статистика Росавіації не відповідає світовим стандартам - в ній враховуються лише запізнення понад дві години, а більш дрібні залишаються за кадром.
Таким чином, реальне число затримок рейсів Sky Express помітно вище, ніж чверть від загальної кількості. За минулі місяці було чимало днів, коли серйозно затримувалися всі рейси компанії. Причиною стали постійні ремонти літаків Boeing 737. Згідно з повідомленням Росавіації, "в даний час майже половина парку повітряних суден проходить планове технічне обслуговування, і у перевезеннях задіяно лише 5 літаків із 9... Заходи за пропорційним скороченню регулярних і чартерних рейсів були прийняті з великим запізненням". Не врятувало ситуацію і постійне використання на внутрішніх рейсах орендованих літаків Ту-134, Ту-154 і Як-42 ряду дрібних авіакомпаній.
Sky Express прокоментувала ситуацію таким чином: "Дійсно, останні два тижні авіакомпанія відчуває дефіцит повітряних суден, пов'язаний з несвоєчасним поверненням двох з них з планового технічного обслуговування. Однак авіакомпанія вжила всі необхідні заходи як щодо резервування рейсів із залученням парку сторонніх авіакомпаній, так і скоротила кількість рейсів на найближчий період ".
Як повідомляється в релізі Росавіації, "авіакомпанії запропоновано протягом доби представити письмову доповідь із зазначенням заходів, направлених на недопущення затримок рейсів. У свою чергу, представники ЗАТ" Скай експрес "гарантували виправлення ситуації з 00. 00 24 липня".
Тим не Проте 24 липня картина не змінилася. Якщо в п'ятницю 23 липня більшість рейсів компанії відбувалося за графіком (хоча були і затримки на 1-3 години), то в суботу 24 липня цілий ряд рейсів був виконаний з багатогодинним запізненням, а кілька - скасовані. В неділю 25 липня ситуація дещо покращилася - багатогодинних затримок практично не було, хоча суттєві відхилення від розкладу мала приблизно половина рейсів.