У 2011 Німеччина зробить ставку на оздоровчий і лікувальний туризм
Туристична кампанія 2011 року, створена Національним туристичним управлінням Німеччини ( German National Tourist Board ), буде спрямована на просування оздоровчого та лікувального туризму. Увага приділятиметься оздоровчим та фітнес об'єктам, спа, оздоровчим курортам ; готелям, що спеціалізуються на профілактичних програмах та програмах краси, а також лікарням і клінікам.
Кампанія 2011 року продемонструє сучасні передові об'єкти Німеччини, готелі класу «люкс » і спа-готелі. Дана програма призначена для тих туристів, які цінують активний і доступний відпочинок у поєднанні з культурними аспектами. Кампанія буде рекламувати провідні німецькі медичні клініки пацієнтам з інших країн, а також туристичні визначні пам'ятки довколишніх міст.