Туроператори оцінили поточні продажі по Сицилії
Попит на тури з відпочинком на численних курортах Сицилії отримав неоднозначну оцінку з боку туроператорів. Одні гравці заявляють про 50% прирості в цьому сезоні, інші - про деяке зниження інтересу до Сицилії з боку туристів.
Так, за оцінкою Марини Нікітенко, директора італійського департаменту туркомпанії «PAC Group», в цьому році турпотік на Сицилію збільшився на 50% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Причому подібні темпи продажів, на думку експерта, зовсім не говорять про надлишок перевезення на Сицилію. «На напрямку окреслилася явна тенденція до купівлі двотижневих турів. Середня глибина продажів - трохи вище місяці. З Москви ми відправляємо чартерний рейс в Катанію. А з Санкт-Петербурга користуємося регулярним рейсом, який літає в Катанію по неділях », - пояснила співрозмовник
Продажу турів на курорти Сицилії проходять в робочому режимі, з хорошою глибиною, яка в середньому становить близько 5-6 тижнів, повідомили кореспонденту інфогруппи «ТУРПРОМ» в туркомпанії «Мегаполюс Турс». «На даний момент активно бронюється друга половина серпня. Також варто відзначити збалансованість об'ємів перевезення на напрямку. На Сицилію ми літаємо як в Катанію, так і в Палермо щотижня по п'ятницях на крилах авіакомпанії «ВІМ-авіа». З тенденцій цього року варто відзначити, що як правило, зараз купуються тури з проживанням у готелях 3-4 * », - розповіла керівник департаменту продажів масового продукту« Мегаполюс Турс »Марина Рудакова.
Однак підвищення вартості перевезення в Палермо, подія в цьому році, все ж негативно позначилося на потоці туристів, вважають в «Асент Тревел», так як саме Палермо, на відміну від Катаньї, був більш бюджетним - тут базуються пенсійні тури, молодіжні програми, недорогі готелі та апартаменти. «Збільшення вартості перевезення зумовило явне зниження попиту. При цьому Катанья показує деякий приріст, правда не глобальний. На мою думку, на сицилійське напрямок взагалі негативний вплив зробило підвищення вартості перевезення, причому навіть більше, ніж її надлишок », - повідомила Катерина Суворова, керівник італійського відділу компанії« Асент Тревел ».