Мешканці Копенгагена незадоволені вартістю проїзду в громадському транспорті
Громадський транспорт не особливо популярний в столиці Данії. Згідно з новим дослідженням, проведеним на замовлення ЄС, лише кожен п'ятий житель передмість Копенгагена користується громадським транспортом - автобусами, трамваями, електричками. Для порівняння, громадські види транспорту перевагу кожен другий житель передмість Гельсінкі і кожен третій житель Стокгольма, Осло, Женеви і Відня.
Із семи європейських міст, включених в огляд, Копенгаген зайняв перше місце за кількістю жителів, що добираються до роботи з дому винятково на особистому транспорті: 38%. Цей же показник в Берліні становить 12% від загального числа городян, в Женеві - 20%, в Хельсінкі - 24%, в Осло - 31%, повідомляє Norse. ru.
На думку експертів, такий великий відсоток городян, які надають перевагу особистий транспорт, обумовлений повільністю громадського транспорту Копенгагена. За їх словами, в тих містах, де муніципальна влада і уряд співпрацюють для забезпечення швидких поїздок в центр міста - люди роблять свій вибір на користь громадського транспорту: це простіше, дешевше, швидше і зручніше. А столиця Данії зайняла також і перший рядок у списку за кількістю людей, незадоволених вартістю проїзду в громадському транспорті - таких в Копенгагені близько 44%.
Разом з тим Копенгагену дісталося перше місце за кількістю жителів, що добираються до роботи на велосипеді - 20%. Друге місце в рейтингу з великим відривом (4%) зайняла Женева.
І тим не менше, згідно з іншим рейтингом, складеним нещодавно британським журналом Monocle, Копенгаген зайняв друге місце в світі, ставши одним із самих зручних для проживання міст в 2010 році. Основні фактори, за які відзначена данська столиця, це дружня середу для велосипедистів, солідарність датчан один з одним і клімат.