Капітан корабля і танцівниця. У той вечір на містку влаштували свято
Колишня танцівниця і стюардеса лайнера, що піднялася на борт Costa Concordia в
Чивитавеккья (Civitavecchia), була подругою Франческо Скеттіно, пишуть Карло Боніно і Марко Мензураті в матеріалі, опублікованому в газеті La Repubblica.
"Таємниця, що оточує дівчину, - всього лише секрет Полішинеля, розкрився менш ніж за 24 години і став новим зброєю тиску на капітана круїзного корабля Concordia Франческо Скеттіно, який в даний час знаходиться під домашнім арештом. Домініка Чемортан, молдаванка (Dominica Cemortan), як встановили слідчі, дійсно брала участь у веселій вечірці на капітанському містку в період з 21:30 до зіткнення корабля з рифами. "Ця дівчина часто бувала на борту, - стверджують в керівництві компанії-судновласника, - і в цей раз мала квиток". Іншими словами, вона не була нелегальним пасажиром, якого хотів бачити на борту капітан корабля. Але не це головне. Більший інтерес для слідчих становить той факт, що у жінки, яка мала квиток, не виявилося каюти. Де ж вона спала? " - Задаються питанням слідчі і автори статті.
"Встановлено, що блондинка сиділа за столиком ресторану" Club Concordia "разом з Франческо Скеттіно (Francesco Schettino), а потім разом з ним піднялася на капітанський місток. Скеттіно до того моменту вже добряче випив, і йому вже не можна було сідати навіть за кермо моторолера. Але він дуже хотів встати за штурвал лайнера. Деякі свідки стверджують, що коли Скеттіно вирішив кинути виклик самому собі і підійти ближче до
острову Джильи (Isola del Giglio), блондинка була або недалеко від штурвала, або розташувалася в кріслі віддалік. Це вже не так важливо. Скеттіно, перебуваючи "під парами", управляв кораблем водотоннажністю 114 тонн, шириною 36 метрів, довжиною 292 метра з 4200 душами на борту. І коли він кидав виклик самому собі, він підморгував молдаванці і робив знаки іншим присутнім. Та ще розмовляв по мобільному ", - повідомляють автори статті.
"Коли корабель наткнувся на рифи і зупинився, штурвал Concordia зафіксувався на" право руля ". І це є безсумнівним доказом того, що Скеттіно в самий останній момент усвідомив, що підводна скеля розпорює корпус лайнера, як консервну банку, і зробив останню відчайдушну спробу змінити ситуацію ", - пишуть автори статті.