Азіатські готелі виходять на паризький ринок
У році розкішним паризьким готелям належить жорстка конкуренція з новими готелями, переважно знаменитих азіатських готельних ланцюжків.
Так, у грудні 2010 року у французькій столиці розпочала роботу готель Shangri-La, яка приваблює гостей висококласним сервісом і з вікон якої відкривається вид на головні визначні пам'ятки міста - Ейфелеву вежу, собор Сакре-Кер, Будинок інвалідів, Великий палац і собор Нотр-Дам.
Влітку цього року почне приймати гостей готель гонконгської мережі Mandarin Oriental, а в 2013 році ще одна мережа з Гонконгу, Peninsula, відкриє свій готель на Єлисейських полях.
Як очікується, Shangri-La, Mandarin Oriental та Peninsula запропонують своїм клієнтам в Парижі багато послуг, які не надають інші готелі французької столиці - наприклад персональне spa в номері. Для того щоб утримати клієнтів в умовах жорсткої конкуренції, паризькі готелі класу люкс оновлюють і модернізують номерний фонд.
Так, у жовтні після масштабного ремонту відкрився п'ятизірковий Royal Monceau. Значні кошти в ремонт будівлі і номерів вклав один з найвідоміших готелів міста - Plaza Athenee. Оновив номери і не менш відомий Four Seasons George V. А готель Bristol не тільки реконструював будівлю і кімнати, але і створив три нові сьюта площею 250 квадратних метрів кожен.
Вартість проживання в готелі Bristol, як і в багатьох п'ятизіркових готелях Парижа, складає від 750 євро до 13-14 тисяч євро. Примітно, що в новорічні свята заповнюваність готелів цієї категорії досягла 90-100%, повідомляє Інтерфакс.