Мережеві готелі показали стійкість до кризи
У дослідженні динаміки фінансових показників роботи готелів за 2008-2009 роки, проведеному AZIMUT Hotels Company, зроблено висновок про більшої стійкості мережевих готелів в кризових ситуаціях, у порівнянні з самостійними готелями.
Згідно з дослідженням динаміки фінансових показників роботи готелів у 2008-2009 роках, мережеві готелі в кризових ситуаціях виявилися більш стійкими, ніж самостійні готелі.
Перш за все, в самостійних готелях спостерігалося значне зниження фінансових показників, розповіли кореспонденту інфогруппи «ТУРПРОМ» в прес-службі «AZIMUT Hotels Company», що проводив дане дослідження. Так, показники ADR (середня ціна за номер) і RevPar (прибутковість на номер) в 2009 році в порівнянні з 2008 роком зменшилися на 17% і 40% відповідно. За цей же період в АЗИМУТ Готелях показники ADR і RevPar зменшилися на 2% і на 15%.
«При спадах економіки керуюча компанія повинна більш гнучко підходити до розвитку бізнесу. Розуміючи, що спад завантаження - об'єктивний процес для всього ринку, ми стали активніше розвивати супутні напрямки, такі як сектор F & B, СПА та туристичні послуги. Це дало істотну підтримку всім готелям мережі », - пояснив Микола Філатов, фінансовий директор« AZIMUT Hotels Company ».
Так, для підтримки рівня загальної виручки компанія робила короткострокові інвестиції в супутні бізнеси готелю, зокрема, в сектор F & B (ресторанна служба готелю). У зв'язку з чим спостерігалося зростання частки F & B в загальній структурі виручки на один проданий номер на 10% в 2009 році і на 12% в 2010. Це дозволило наблизитися до показників 2008 року за рівнем сукупної виручки на тлі знижених операційних показників номерного фонду. На даний момент сектор F & B складає до 28% від загальної виручки мережі.
Відзначимо, що дослідження проводилося в ряді російських регіонів в містах присутності «АЗИМУТ Мережа Готелів».