Греція випередила Туреччину та Єгипет по палаючим турам
Туристичний ринок Греції цього літа відзначився рекордною кількістю спецпропозицій по розпродажу гарячих турів для російських туристів, залишивши позаду ринки Туреччини та Єгипту разом узяті, які традиційно є лідерами за даним показником. Про це було оголошено під час прес-конференції в рамках виїзного «Лідер Тура» для кращих турагентств, організатором якого виступив туроператор «Мегаполюс Турс». При цьому за кількістю туристів минулий сезон виявився непоганим - в туркомпанії впевнені, що зможуть досягти результатів докризового 2007 року.
Греція в цьому році змогла обігнати своїх основних конкурентів по літньому сезону - Туреччину та Єгипет, але не за обсягом турпотоку, а за кількістю SPO для російського туристичного ринку, розповіла директор з продажу та маркетингу туркомпанії «Мегаполюс Турс» Вікторія Кизимова. «Загальна кількість спецпропозицій з боку грецького ринку в цьому році випередило Туреччину і Єгипет разом узяті, чого раніше ніколи не відбувалося. Це вкрай негативно позначилося на прибутковості продажів », - зазначила експерт. Однак підводячи попередні підсумки сезону за кількістю туристів, в «Мегаполюс» планують досягти на грецькому напрямку докризових обсягів 2007 року. «Ми вже практично наблизилися до цих показників. При цьому до офіційного закінчення літнього сезону по Греції залишився ще цілий місяць. А грунтуючись на нинішніх темпах продажів, можна з повною впевненістю говорити про те, що результати трирічної давності будуть перекриті », - повідомив Едуард Кузнєцов, президент туркомпанії« Мегаполюс Турс ».
Ряд позитивних тенденцій на грецькому напрямку зазначив і виконавчий директор «Мегаполюс» Гленн Бісгаард. «За перші 6 місяців 2010 року біржові показники холдингу Kuoni Group, куди входить« Мегаполюс », показали впевнене зростання. Що говорить про те, що інвестори довіряють нашому концерну. А щоб не відставати від останніх трендів ринку, ми почали впроваджувати в холдингу електронний документообіг », - резюмував пан Бісгаард. Крім цього в «Kuoni» був оптимізований процес закупівлі номерів у готелях, який тепер здійснюється через центральні європейські офіси, а також були об'єднані зусилля з маркетингу. У результаті обсяг продажів турів у режимі on-line в 2009 році склав близько 30%, а в 2010 році цей показник уже зріс до 85%, при тому, що в 2008 році він не досягав і 15% від кількості проданих турів. «За нашою статистикою динаміка продажів в 2010 році розподілилася таким чином: Хорватія - 21. 9%, Греція - 19. 7%, Індія - 10. 1%, Чорногорія - 7. 5%, Таїланд - 7,1%, Індонезія - 6. 5%, Австрія - 5%, Домініканська республіка - 4. 5%. Окремо варто відзначити Хорватію, де до 1 травня вже було реалізовано близько 30% всієї річної програми », - додала Вікторія Кизимова.
Що стосується зимового сезону 2010/2011, то в туркомпанії «Мегаполюс Турс» заплановано розширення по Індії, Австрії та Кубі. Також є і новинки серед напрямків - це Мальдіви. «Найімовірніше, ця зима пройде під егідою боротьби між авіакомпаніями« Аерофлот »і« Трансаеро »на ряді ключових напрямків. При цьому ми зробили ставку на «Аерофлот», на якому будемо виконувати зимові польоти », - підбила підсумок пані Кизимова.