Болгарія обіцяє туристам незабутній відпочинок
21 вересня в рамках туристичної виставки "Отдих/Leisure-2010" Болгарія презентувала рекламну кампанію, яка стартує у вересні 2010 року і триватиме до липня наступного року. У Росії таке масштабне просування Болгарії проводиться вперше.
Рекламувати Болгарію будуть за допомогою кількох слоганів: "Спогади з посмішкою", "Плануй приємні спогади" і "Щасливі спогади, що залишаються надовго", тобто суть нової акції - показати туристам, що це країна незабутнього відпочинку.
Зараз Болгарія асоціюється в основному з пляжами і зимовими видами спорту, але туристичний офіс впевнений, що Болгарія може бути цікава круглий рік.
У 2010 році тут побувало 3305464 туриста, з них 2 млн склали громадяни ЄС. Загальне зростання турпотоку порівняно з минулим роком досягає 3,3%. З Росії в Болгарію за період з січня по липень приїхало 236 748 туристів, турпотік зріс на 40%.
При цьому все частіше наші мандрівники бронюють свій відпочинок самостійно. А тим, хто має нерухомість у Болгарії, видаються багаторазові візи тривалої дії. Це допомагає зменшувати черзі у візових центрах і консульствах в літній період.
З січня 2010 року всіма консульськими відділами Болгарії в Росії було видано 294 000 віз. Найбільше - у Москві (225000), потім: в Петербурзі (52 000), Єкатеринбурзі (10 000) і Новосибірську (7000).