Готельєри Індонезії можуть обдурити туристів
З боку готельєрів Індонезії почастішали випадки обману російських туристів, які безпосередньо через інтернет бронюють своє проживання. Про це розповіли представники туристичної влади Балі, закликавши мандрівників бути уважнішими і не вірити в занадто низькі ціни на відпочинок.
За даними Джуду Пратама, керівника туристичної асоціації Privet Bali, сайти, що пропонують проживання в готелях невисоких категорій, найчастіше розташовують неповною інформацією або навіть не перекладені з індонезійського. Тим не менше туристів це не зупиняє, і вони попадаються на вудку до нечистих на руку бізнесменам.
Серед найбільш частих випадків шахрайства - неповернення туристам заблокованих на банківських картах сум після їх виселення з готелю. Ще одна з проблем - це втрата паспортів постояльців. Джуду Пратама рекомендує нашим туристам не ризикувати, а бронювати поїздки за допомогою туроператорів.
Втім, незважаючи на озвучені проблеми, представники Індонезії сподіваються майбутньою зимою на успішний сезон, повідомляє Турпром. Хоча в 2009 році спостерігався невеликий спад турпотоку в Індонезію (8,8 мільйона туристів, -4,3% в порівнянні з 2008 роком), за перші шість місяців 2010 року вже спостерігається 7%-ве зростання числа гостей.
У 2009 році Індонезію відвідало близько 66,8 тисячі мандрівників з Росії, а за минулі півроку сюди приїхало 32,6 тисячі росіян. За 2011 рік Індонезія планує взяти 769,5 тисячі туристів з Європи.