Дешевий фунт стерлінгів приваблює росіян до Великобританії
Великобританія займає шосте місце серед найбільш відвідуваних туристами країн світу. У 2009 році тут побувало 28000000 мандрівників. Для порівняння: перше місце в списку UNWTO займає Франція з 47 мільйонами туристів, а замикає десятку лідерів Мексика з 21 мільйоном.
У свою чергу французи - самі численні гості Великобританії: 3,8 мільйона чоловік, або 13% від всього турпотоку. На другому місці - сусідня Ірландія (2,9 мільйона і 10%). Всього в числі десяти країн, громадяни яких найчастіше приїжджають у Великобританію, - США, Німеччина, Іспанія, Нідерланди, Італія, Польща, Австралія та Бельгія.
У 2009 році Британію відвідало 137 000 російських туристів: це на 43% менше, ніж у попередньому році. Однак в період з січня по червень 2010 року спостерігається зростання в 25,9% (53,4 тисячі чоловік). Це прекрасні показники, особливо на тлі того, що загальний турпотік в країну за цей час впав на 4%.
Інтерес громадян Росії до напрямку зростає за рахунок зниження курсу фунта стерлінгів до рубля (з липня 2009 року по липень 2010 року британська валюта подешевшала на 13%). А в 2009 році росіяни, переживаючи основну хвилю кризи, взагалі подорожували мало.
48 000 російських туристів, або 35%, вибрали в 2009 році Великобританію для відпочинку та туризму. 25% (35 тисяч чоловік) здійснили ділові поїздки. 8% (11 тисяч чоловік) приїжджали на навчання.
60% туристів з Росії обов'язково відвідують Лондон, 31% бувають в інших частинах Англії. 11% туристів добираються до Шотландії, і лише 4% росіян, які бували у Великобританії, приїжджали в Уельс.
На 2011-2012 роки фахівці прогнозують загальне зростання турпотоку в країну. Цьому сприяють три чинники: сприятливий курс британської валюти, стабільний інтерес до пам'яток, а також підвищена увага через проведення Олімпійських ігор. За деякими даними, сукупний дохід від туризму в найближчі кілька років може вирости у Великобританії більш ніж на 60%.
Тому для подальшого просування Великобританії туристичний офіс Visit Britain, працюючий в 35 країнах світу, активно використовує майбутні Олімпійські ігри в Лондоні. Крім того, в рекламну кампанію було запущено новий слоган You are invited ("Ви запрошені").