Аероекспрес і московське метро ввели абсурдні комбіновані квитки
Компанія "Аероекспрес", що займається перевезеннями на електричках з московських аеропортів в місто, урізноманітнила асортимент спільних з метрополітеном дорогих квитків. Нагадаємо, що близько року тому в продажу з'явилися квитки, які пропонували одну поїздку на аеропортової електричці і 1-2 поїздки в метро з націнкою (зараз вони коштують 340 і 370 рублів відповідно). У них можна було виявити хоча б деякий сенс - вони позбавляли від стояння в черзі на вокзальних станціях метро. Тепер компанія випустила безглузді варіанти цих квитків, що включають дві поїздки на електричці.
Як і раніше, нові комбіновані квитки коштують дорожче, ніж квитки на електричку (300 рублів за поїздку) і метро (26 рублів) окремо. Новий квиток на дві поїздки в електричці і одну в метро коштує 640 рублів, на дві поїздки в електричці і дві в метро - 670 рублів. Діють вони п'ять днів. Сенс у таких квитках повністю відсутня: недавно "Аероекспрес" був введений купон квиток "туди-назад", по якому ті ж дві поїздки на електричці можна зробити за 550 рублів. Більш того, він діє 30 діб, а не 5.
Поки всі ці дивні квитки продаватимуться тільки "Аероекспрес". Подив викликає і намір метрополітену продавати подібні квитки в майбутньому на тих своїх станціях, які знаходяться біля вокзалів аеропортових електричок - "Білоруської", "Київській" і "Павелецькій". Це повністю позбавлене логіки: якщо пасажир бажає зробити пересадку з метро на електричку, то йому потрібен такий квиток на станції початку поїздки, а зовсім не на станції пересадки. Метрополітен ж збирається продавати квитки саме на тих станціях, на яких вони навряд чи можуть знадобитися пасажирам.
Весь цей театр абсурду лише підкреслює ненормальну ситуацію з тарифними системами московського пасажирського транспорту. На відміну від інших європейських столиць, де проїзні та комбіновані квитки служать зменшенню витрат пасажирів і стимулюють їх користуватися громадським транспортом замість особистих автомобілів і таксі, в Москві проїзні поки служать в основному лише збільшенню прибутку транспортних компаній і часто тільки збільшують витрати пасажирів.