Відмова пасажиру в телефонному дзвінку коштував Аерофлоту більше $ 1000 штрафу
Індійська влада оштрафували авіакомпанію " Аерофлот " за відмову транзитному пасажиру в можливості подзвонити додому і повідомити про затримку рейсу. Інцидент стався майже три роки тому з індійцем, що летів з Лондона в Мумбаї через Москву. Перший літак через погану погоду приземлився замість Москви в Санкт - Петербурзі, де пасажири провели кілька годин. Співробітники " Аерофлоту " відмовилися надати пасажиру телефон для дзвінка додому зустрічала його дочки, повідомляє РІА "Новости ".
В результаті зірваної стиковки пасажир прилетів в Мумбаї на 34 години пізніше, ніж розраховував, а його дочка весь цей час не знала, куди він подівся. Правда, " Аерофлот " представив пасажиру в якості компенсації місце в салоні бізнес-класу на другій частині перельоту, проте мумбайських комісія з розгляду споживчих скарг визнала це не відноситься до суті справи. Сума штрафу склала 50 тисяч рупій ( $ 1084).