Sky Express може бути проданий
Авіакомпанія Sky Express може бути придбана холдингом "Базовий елемент" Олега Дерипаски. Ймовірною формою покупки може бути злиття з уже належить "Базового елементу" авіакомпанією "Кубань" ("Авіалінії Кубані"). Формат і терміни подібного об'єднання поки неясні. Мотиви "Кубані" теж не цілком зрозумілі: якщо Sky Express злиття може допомогти уникнути закриття, то кубанський перевізник матеріальну вигоду навряд чи отримає.
Для Sky Express догляд під крило більш стабільною авіакомпанії може бути рішенням нинішніх серйозних проблем: минулого тижня Росавіація пригрозила перевізнику призупиненням ліцензії через хронічні зривів графіка польотів. Майже половина флоту Sky Express постійно перебуває в ремонті, приносячи тим самим збитки. Перевізник змушений виконувати частину рейсів на орендованих Як-42 авіакомпанії "Тулпаров". Після об'єднання їх теоретично можуть замінити Як-42 "Кубані", частина яких зараз мало використовується.
Матеріальні вигоди для "Кубані" в цій комбінації не проглядаються. Літаковий парк Sky Express хоч і однотипен з парком "Кубані", але складається зі старих літаків, яким постійно потрібен ремонт. Маршрутна мережа Sky Express виглядає цікаво, але активом як таким не є - вихід на ці лінії вільний для всіх. "Кубань" сама в минулому році літала по більшій частині московських маршрутів Sky Express, але закріпитися їй практично ніде не вдалося. Слоти в базовому для Sky Express аеропорту Внуково теж не є якимось дефіцитом.
Втім, деяка економія можлива в разі об'єднання ряду аналогічних підрозділів двох авіакомпаній, що дозволить не дублювати функції. Можливо, в "Кубані" розраховують використовувати накопичений Sky Express на московському ринку досвід - хоча він часто далекий від успішного. Не виключено також, що для "Базового елемента" вигода від угоди може лежати за межами власне двох авіакомпаній.