Російські туристи лідирують по марнотратства на Французької Рив'єрі
Аналітики «Global Blue» опублікували новий звіт про фінансовий стан туристичного ринку: Уславився одного разу найщедрішими іноземними покупцями, відпочиваючими на Лазурному березі, російські туристи і сьогодні продовжують утримувати пальму першості. Більше половини всіх покупок в сегменті «дьюті-фрі» на території регіону РАСА (Прованс-Альпи-Лазурний берег) припадає на частку шести країн, причому більшість покупок здійснюється в Каннах.
За рівнем своїх витрат, росіяни як і раніше очолюють список клієнтів Французької Рив'єри. Незважаючи на спад активності в 2009 році, коли число угод скоротилося на 11. 8%, російський туристичний ринок як і раніше забезпечує 27% усіх покупок в безмитній зоні із середньою вартістю споживчого кошика у розмірі 1. 175 євро.
Близько половини всіх безподаткових покупок в провінціях РАСА вчиняються туристами шести країн, серед яких перше місце займає Росія. На другому місці - Сполучені Штати (+2. 6%), далі йдуть Китай (+14. 8%) і Швейцарія. До кінця 2009 року обсяг угод у регіоні РАСА скоротився на 3. 7%.
Найбільшим попитом серед російських туристів користуються одяг, взуття та аксесуари, які займають 84% споживчої корзини, середня вартість цієї її частини складає 952 євро. На другому місці - годинник і коштовності (3% від загального обсягу покупок).
До 34% всіх покупок, що здійснюються іноземними туристами, реєструється в Каннах, а також в Ніцці (29%), Монте-Карло (11%), Сен-Тропе (6%) і Марселі (5. 6%). Причому серед тих, хто здійснює витрати в Марселі, лідирують громадяни Алжиру, припливають сюди за покупками на човнах.