Спека на дрес-код в московських туркомпаніях не вплинула
Спека в Центральній Росії не спадає вже третій тиждень. Для мінімізації наслідків високотемпературних аномалій Росспоживнагляд навіть запропонував використовувати досвід країн з жарким кліматом і ввести в Росії сієсту. Раніше з такою пропозицією виступав лідер ЛДПР Володимир Жириновський. У свою чергу керівники московських туроператорів, в яких введено дрес-код, враховують аномалії погоди та закривають очі на більш відкриту і легкий одяг своїх співробітників. А деякі з туроператорів збільшують в своїх офісах кількість кольорів з питною водою і навіть подумують ввести у себе сієсту.
Нагадаємо, що Роспотребнадзор ще в червні рекомендував керівникам усіх організацій продумати питання про зміну графіка роботи з тим, щоб період трудової активності припадав би в компаніях на більш ранній або, навпаки, пізній час, а в пік спеки в організаціях влаштовувався би подовжений перерву.
Саме про введення сієсти подумують в туркомпанії «Мегаполюс тур». «Ситуація з аномальною погодою на нашу компанію вплинула дуже сильно. Справа в тому, що в будівлі, де розташовується офіс компанії, введено обмеження на споживання електроенергії, через що ми не можемо підключити додаткові потужності по кондиціюванню - це головна проблема. Так що ми зараз розглядаємо можливість введення сієсти або скорочення робочого дня для співробітників », - розповів кореспонденту інфогруппи« ТУРПРОМ »Едуард Кузнєцов, президент« Мегаполюс турс ».
У туроператорах, де запроваджено дрес-код або уніформа, запевняють, що вона цілком комфортна для спекотної погоди. «У мене в компанії спочатку була введена корпоративна фірмова і зручна форма, яка не змінюється», - запевнив Андрій Кузнєцов, президент туркомпанії «Південний Хрест». Схожа ситуація в Дельфіні. «У нас спочатку не було жорсткого дрес-коду. Однак носіння джинсів у нас не дозволяється, для чоловіків покладені брюки будь-якого кольору і крою, і сорочка або з довгим або з коротким рукавом. Так що спочатку введений в компанії корпоративний дрес-код дуже добре підходить до сьогоднішньої жаркій погоді », - розповів Сергій Ромашкіна, гендиректор туркомпанії« Дельфін ».
Частково дозволили відійти від прийнятого дрес-коду в компанії «Sunrise Tour». «Якихось істотних змін в дрес-коді у нас не відбулося. Тим, кому належить бути при краватках, дотримуються встановлені норми, однак для співробітників IT-відділу введена спеціальна форма, яка не вимагає офіційного вигляду », - поділився Дмитро Мазуров, гендиректор компанії« Санрайз Тур ».
У решти опитаних операторах дрес-код не використовується, а співробітникам дозволяется бути одягненим з урахуванням сталої спеки. «Так як наша компанія є операторською фірмою, суворий дрес-код нам просто не потрібен. При цьому всі приміщення в офісі цілком нормально кондиціонують і співробітники без проблем переносять аномальну спеку, а ось нашим кур'єрам не позаздриш. Для полегшення їхньої роботи ми поставили в їх приміщенні додаткові кулери з питною водою », - розповіла Ірина Петрова, гендиректор компанії« Солвекс Тревел ». «У компанії« Астравел »строго дрес-коду ніколи не було. Більш того, ми намагаємося йти нашим співробітницям назустріч і не облачати їх в однакову уніформу. Це дозволяє їм виділятися, а для дівчат це дуже важливо », - повідомив Валерій Лощіц, гендиректор компанії« Астравел ». Аналогічна ситуація в компаніях «Джет-тревел» і «S7-тур». «Послаблень співробітникам в дрес-коді у нас не вимагається, так як всі співробітники і так приходять на роботу в демократичній одязі. І природно у нас є розуміння, що персоналу буде важче працювати, якщо ми їх убрався в краватки та піджаки », - зауважила Тетяна Коршунова, PR-директор« Джет-тревел ». «У нас в компанії суворого підходу до дрес-коду немає. Природно, якщо заплановані переговори, то співробітники повинні виглядати по-діловому. Однак у звичайний час ніхто персонал не змушує ходити з застебнутій на верхній гудзик сорочки і в краватці », - додав Кирило Алявдін, керівник прес-служби« S7 ».