Учасники Аерофлот-Бонусу позбулися форуму
Авіакомпанія "Аерофлот", по всій видимості, ліквідувала інтернет-форум програми для часто літаючих пасажирів "Аерофлот-Бонус". Ресурс не працював з початку липня, але якщо спершу на його місці було оголошення, що функціонування буде відновлено "з 7 липня", потім напис змінилася на "найближчим часом", то з 10 липня яке згадування про форум із сайту "Аерофлоту" зникло. Національний перевізник, таким чином, продовжив послідовне погіршення умов для учасників "Аерофлот-Бонусу".
Ніяких причин закриття форуму "Аерофлот" не назвав, а його прес-служба, як і контактний центр самого "Аерофлот-Бонусу" на запит за звичаєм не відповіли. Форум був єдиним місцем, де учасники програми і просто пасажири компанії могли отримати кваліфіковану онлайн-консультацію - як інших пасажирів, так і менеджерів "Аерофлот-Бонусу". Ймовірно, авіакомпанія більше не бажає, щоб її пасажири могли консультуватися з експертами і обмінюватися інформацією. По всій видимості, якщо форум не буде поновлено, аналогічні, хоч і менш представницькі, спільноти учасників програми утворюються на інших туристичних і авіаційних форумах.
Нагадаємо, що на початку липня "Аерофлот" затіяв якусь модернізацію своєї системи бронювання. Протягом півтора тижнів сервіс працював з колосальними перебоями, а протягом тривалих періодів купити квиток було неможливо. Підсумком стали як локальні поліпшення, так і зникнення деяких корисних функцій.
Сторінки нової версії форми бронювання мають фрагменти яскраво-помаранчевого кольору. Це корпоративний колір "Аерофлоту", проте в синьому дизайні сайту він виглядає дещо дивно. Істотним прогресом стала поява можливості вписувати самому назви міст або коди аеропортів - раніше вибрати пункт призначення можна було тільки через селект-меню, прокрутивши до потрібного міста. А ось незручність вибору дати не ліквідовано: при зміні терміну першого польоту дата зворотного навіщось автоматично змінюється на "плюс 2 дні від польоту туди".
Опція "гнучкий пошук" на сайті "Аерофлоту" як і раніше має прямо протилежний загальноприйнятій сенс: її треба вибирати, тільки якщо потрібно побачити тарифи на конкретну дату. За замовчуванням сайт шукає тарифи на три дні вперед і назад від заданої дати.
Невідомо навіщо програмісти "Аерофлоту" прибрали зручну можливість зміни дати або маршруту вже на стадії вибору конкретних рейсів. Раніше на сторінках результатів пошуку вгорі малася форма внесення змін. Тепер для цього доводиться повертатися на початкову сторінку і проходити весь процес заново. Причому кнопка "крок назад" відсутня: залишається лише користуватися навігацією браузера.
Дизайн сторінки зі списком рейсів погіршився: тепер на екрані вміщається одночасно набагато менше рейсів, і доводиться крутити сторінку туди-сюди. Крім того, блоки з даними по датах і тарифами на тій же сторінці тепер практично одноколірні, що різко погіршує сприйняття. Що ще гірше, в "Аерофлоті" так і не вирішили проблему виведення великої кількості рейсів: якщо варіантів перельоту в необхідний день багато, наприклад на лінії Москва - Санкт-Петербург, система показує лише перші десять з початку доби, а інші просто обрубує. Щоб їх побачити, доводиться вказувати у формі запиту конкретний час.
Інший функціонал системи бронювання також не змінився. Зокрема, як і раніше відсутня можливість купівлі квитка за пересадочним код-шерінгову маршрутами - наприклад, на стикувальні рейси авіакомпаній альянсу Sky Team з їх хабів. Нагадаємо, що і вся поточна версія сайту "Аерофлоту", запущена взимку, викликала різку критику пасажирів через численні незручностей у використанні і кошмарного дизайну.