Гендиректор TEZ Tour розповідає про тренди ринку
Володимир Каганер розповів про підсумки травневих свят і прогнозах на сезон.
12 травня відбулася прес-конференція генерального директора TEZ Tour Володимир Каганер, який дав оцінку минулим травневих свят і дав прогнози на літо.
Підсумки травневих свят в TEZ Tour вважають виключно успішними. У порівнянні з 2008 (не 2009!) Роком показники такі: Куба - 50% приросту, Домінікана - 20%, Єгипет - 30%, Мальдіви - 80%, Таїланд - 70%, Туреччина - 4%. Загальноринковий зростання числа відправлених туристів в порівнянні з передкризовим роком В. Каганер оцінив у 20-22%. «Але робити на цій основі прогноз на весь сезон я б не став. Травневі свята вже кілька років як не є «генеральною репетицією» літа », - заявив експерт.
«На наш погляд, криза далеко не закінчений, і ринок вийде на рівень 2008 р. не раніше, ніж через 1,5-2 роки, - додав він, говорячи про прогнози на літо. - Деякі наші колеги заявляють, що очікують 50%-вого зростання за підсумками сезону, але це звучить не дуже реально. Ми очікуємо збільшення обсягів на 5-10%, залежно від напрямку. При цьому кількість відправлених туристів не є надійним економічним показником, оскільки набагато важливіше кількість грошей, які клієнт витрачає на відпочинок ».
Разом з тим В. Каганер вважає, що дно кризи пройдено. Про це, за його словами, свідчить хоча б збільшення глибини бронювання - зараз вона у TEZ Tour в середньому становить 2 тижні, а рік тому рідко перевищувала тиждень.
«Зрозуміло, в умовах відновлення ринку загостриться конкуренція між операторами, - зазначив В. Каганер. - При цьому боротьба розгорнеться в основному за дистрибуційну мережу, а не за якісь ноу-хау на давно освоєних напрямках ».
Особливу увагу в цьому році буде приділена регіональним програмам операторів, звернув увагу В. Каганер. «Минулого року ми сильно скоротили свої регіональні обсяги, і зараз їх відновлюємо. Крісел у порівнянні з минулим роком буде більше на 40% », - сказав він. При цьому TEZ Tour нарощує обсяги у тих містах, звідки вже літали раніше (їх понад 20), географію по Росії в цьому році компанія не розширює. Також, оскільки у всіх великих туроператорів серйозні амбіції щодо своїх регіональних програм, В. Каганер очікує в цьому сезоні серйозного демпінгу. «При необхідності ми готові коригувати свої програми, знімати рейси», - заявив експерт. Повідомляє Турінфо.