Туристичний офіс в аеропорту Гельсінкі допоміг тисячам мандрівників
З початку 2010 року вже понад 100 тисяч туристів звернулися в туристичний інформаційний офіс Гельсінкі, розташований в аеропорту Vantaa. Основний пік припадає на літо: близько 40 тисяч чоловік було обслуговано за червень і липень, що в середньому становить 700 клієнтів на день.
Найбільш завантаженим стало 11 липня: в цей день фахівці туристичного офісу проконсультували більше тисячі мандрівників, повідомляє міський портал фінської столиці.
Інформаційний туристичний пункт розташований в терміналі 2, в залі прибуття А2. Він працює щодня з 10. 00 до 20. 00, при цьому взяти туристичні брошури та інші матеріали на 11 мовах тут можна цілодобово.
Туристичний офіс відкрився в аеропорту влітку 2009 року. Найчастіше туристи запитують, як добратися в центр міста і як можна з користю провести кілька годин між рейсами. До останнього питання варто додати, що туристи з власними комп'ютерами можуть скористатися безкоштовним виходом в інтернет в залах прильоту і вильоту. Після проходження контролю, в залах очікування рейсу, безкоштовний інтернет вже недоступний.