«GTI» остаточно йде з ринку
Власники останнього великого турецького туроператора в Німеччині - компанії GTI (за іронією названого турками за першими літерами слів German Travel International), готові продати свій бізнес. Причина такого рішення - посилилася конкуренція і подальше за нею зниження цін на туристичному ринку, яке робить бізнес нерентабельним. У підсумку керівництво оператора заявило про те, що готове віддати компанію в хороші руки, якщо надійде вигідна пропозиція.
«Працювати на німецькому ринку дуже важко через що постійно знижуються цін і жорсткої конкуренції. Ще однією причиною невдач є вкрай жорсткі умови страхування на випадок банкрутств і зміни власників компаній. Компанії зазнають труднощів із забезпеченням гарантій. Ми, врешті-решт, лише підприємці, і хочемо заробляти гроші. Тому, якщо я отримаю гарну пропозицію, я продам GTI, і потім створю нову компанію », - цитує турецький інформаційний портал« Tourexpi »г-на Талха Гергюлю (Talha Gorgulu), голови правління групи« Kayi », що володіє« GTI ». Дійсно, після продажу «Oger Tours» англо-німецькому туроператору Thomas Cook, компанія GTI, залишилася останнім великим турецьким туроператором в Німеччині.
Відзначимо, що в холдингу «GTI», що складається з GTI-Germany, GTI-Poland, DTI-Holland і GTI-Russia, першим жертвою кризи припав московський офіс, який закрився на початку вересня 2009 року. Втім, тоді компанія дипломатично оголосила лише про призупинення його діяльності. Однак у листопаді колишній менеджмент «GTI» на чолі з Ефе Хусейном вже запустив власний туроператорської проект «RTI Tour», який повинен був займатися звичними для менеджерів «GTI» напрямками: Туреччиною, Ізраїлем та ОАЕ. А до літа цього року «GTI Russia» так і не була реанімована - її сайт (www. gti-travel. ru) правда відкривається досі, однак там висить торішня інформація, а відвідувачам пропонується бронювати тури в якійсь компанії «Відпочинок по- російськи ».
Додамо, що експерти турецького напрямки ще 2 роки тому в конфіденційних бесідах з кореспондентом інфогруппи «ТУРПРОМ» називали московський «GTI» кандидатом № 1 на «виліт» з ринку. «У компанії давно були великі диспропорції у фінансових показниках: з одного боку непомірні витрати на широкомасштабну рекламу в Росії, а з іншого - збиткові продажу. Московський офіс закриється негайно ж, як тільки власникам компанії набридне покривати його збитки, або коли у них закінчаться гроші, виділені на ці цілі. Навіть дивно, що вони протрималися все це літо, коли криза щосили вирував у туризмі », - повідомив тоді експерт, який просив не називати його ім'я.