У Франції з'явилися ще дві високошвидкісні лінії
У Франції відкрито дві нові високошвидкісні лінії - з Парижа на захід і південний захід країни. Вони продовжують колишні лінії і помітно скоротили час у дорозі з Парижа в Бордо, Тулузи, Ля-Рошель, Байонну, Сен-Мало, Ренн і Брест.
Новий відрізок лінії в Бретань дозволяє доїжджати від Парижа до Ренна за 1 годину 25 хвилин, до Нанта - за 1 годину 56 хвилин, до Бреста - за 3 години 25 хвилин, до Сен-Мало - за 2 години 14 хвилин. Продовження лінії Sud Europe Atlantique забезпечує поїздку зі столиці в Бордо за 2 години 4 хвилини, в Ля-Рошель - за 2 години 26 хвилин, в Байонну - за 3 години 53 хвилини, в Тулузу - за 4 години 19 хвилин. При цьому перший рейс в Тулузу по новій лінії підстерегла невдача - він затримався на 5 годин через зламався вже на звичайній нескоростние лінії іншого состава.Сокращеніе часу в дорозі в Тулузу ще на годину заплановано до 2020 року. Однак в цілому нові французькі влада має намір змістити акцент фінансування з високошвидкісних ліній на обичние.Одновременно були здійснені перші рейси високошвидкісних поїздів TGV під новим брендом InOui. Нагадаємо, що французькі залізниці (SNCF) прийняли рішення поступово відмовитися від бренду TGV, під яким уже чотири десятиліття працюють більшість високошвидкісних поїздів в країні. З липня почалася заміна його на дивне і малозрозуміле туристам назву InOui.
З 2 липня воно використовується на лінії Париж - Бордо, через деякий час має з'явитися і на маршрутах Париж - Ліон і Париж - Страсбург. Інші напрямки TGV повинні бути переведені під бренд InOui протягом наступного року, а повністю програма ребрендингу повинна бути завершена до 2020 году.Предполагается, що поступове привласнення маршрутами нового бренду буде йти одночасно з появою на них нових (або модернізованих) поїздів з поліпшеними кріслами, збільшеним місцем для багажу і бездротовим інтернетом. Тим самим SNCF спробує асоціювати новий бренд з поліпшенням сервіса.Однако рішення про зміну назви викликало здебільшого негативну реакцію як в самій Франції, так і за її межами. Критики не знайшли нічого особливо привабливого в імені InOui, яке формально не має сенсу, а звучанням і написанням нагадує французьке слово "нечуваний". Для незнайомих з французькою мовою туристів нове найменування буде не тільки безглуздим - вони навряд чи навіть зуміють його правильно проізнесті.В SNCF заявили, що експреси досі формально взагалі не мали імені, оскільки TGV - всього лише скорочення від "високошвидкісний потяг". Проте абревіатура TGV давно стала відомим у світі брендом, та й інші країни часом використовують аналогічні скорочення як бренди - наприклад, назва іспанських високошвидкісних поїздів AVE має схоже значеніе.В деякій мірі в SNCF стали заручниками створеної компанією системи інших брендів, в яких присутнє слово Oui ( 'так "). Раніше компанія створила бренд бюджетних високошвидкісних поїздів Ouigo, а також мережу автобусних маршрутів OuiBus. Однак ці назви, на відміну від InOui, хоча б мають сенс.