Дело: Українські авіакомпанії можуть підвищити ціни на квитки
Останнім часом, дорожчає нафта, зростає вартість авіапалива, як наслідок, гравці на авіаринку говорять про підвищення паливного збору, а це неодмінно призведе до збільшення вартості квитків, повідомляє газета Дело.
Вже зараз деякі зарубіжні авіакомпанії збільшують паливні збори. Аналітики кажуть, що до літа квитки можуть подорожчати мінімум на 10%. Так, Австралійський перевізник Qantas Airways підняв паливний збір на 53%, довівши його до 53 доларів на дальніх перельотах. Раніше про збільшення розміру паливних зборів оголосила німецька Lufthansa: для внутрішньоєвропейських маршрутів вони зросли на 2 євро, на далеких рейсах - на 10 євро.
Аналогічне збільшення з 1 лютого відбулося у Air France. Singapore Airlines з 27 січня додав до зборів від 3 до 27 доларів, залежно від відстані та класу обслуговування. Крім того, в кінці січня - початку лютого розміри паливних зборів збільшили KLM, Delta, Malaysian Airlines, Cathay Pacific, British Airways, All Nippon Airways, South African Airways і JetBlue.
Українські компанії, як і російські, поки не збираються піднімати ціни на авіаквитки, хоча і не виключають таку можливість, якщо іншого виходу в них не буде. "Групу авіакомпанії Wizz Air також торкнулося збільшення цін на паливо, але ми прагнемо уникнути різкого підвищення вартості квитків. Однак, ціна палива - це основна складова витрат в авіаперевезеннях, тому в довгостроковій перспективі її зміна може відобразитися на вартості авіаперельотів, в тому числі - нашої авіакомпанії ", - сказав виданню генеральний директор Wizz Air Україна Сергій Дементьєв.
Однак аналітики вважають, що сильного подорожчання на українському ринку чекати не варто. "У нас не настільки велика конкуренція, як між світовими авіакомпаніями - гігантами. Якщо подорожчання квитків і буде, то до 5%, не більше", - пояснює експерт Центру економічного і політичного аналізу.
Також може бути варіант, що "гасову" надбавку можуть врахувати не у вартість самого квитка, а додадуть до них паливні збори.