Абу-Дабі відкриє в Росії туристичне представництво
Арабська емірат в Перській затоці планує відкриття першого туристичного інформаційного центру в Росії. Про відкриття свого офісу в самому центрі Москви Управління по Туризму Абу-Дабі (Abu Dhabi Tourism Authority) офіційно оголосить в наступному місяці.
Ця новина буде доведена до туристичної громадськості під час виставки Отдих/Leisure-2010, найбільшої туристичної виставки Росії, де на стенді Абу-Дабі об'єдналися 10 представників місцевої туріндустрії, включаючи авіакомпанію Etihad, яка є національним перевізником Об'єднаних Арабських Еміратів і пропонує щоденні рейси з Москви в Абу-Дабі.
«Росія стала надзвичайно важливим ринком для нас, адже політ з Москви в Абу-Дабі з авіакомпанією Etihad займає всього неповних п'ять годин», - зазначив Дайен Лім (Dayne Lim), Директор з Розвитку Управління по Туризму Абу-Дабі.
«Росія являє собою величезний потенціал для нас, уже за перші 7 місяців поточного року готелі Абу-Дабі відзначили 21%-ве зростання числа гостей з цієї країни. Зараз ми маємо намір скористатися цією позитивною динамікою і плануємо запустити інтенсивну програму ознайомлювальних турів для представників російської туріндустрії та медіа. У наші плани також входить видання всіх маркетингових матеріалів російською мовою і впровадження програми підготовки та рекрутингу російсько-говорящих гідів для роботи в Абу-Дабі »
Вихід на російський ринок це частина амбітною стратегії Абу-Дабі, який в цьому році був відзначений лідируючими туристичними гідами Frommer's і Lonely Planet у топ 10 найбільш цікавих напрямків для відпочинку, по досягненню цілей 2010 і 2011 року - щорічне збільшення кількості гостей в готелях на 15 % і вихід на показники 2. 3 мільйона гостей, що розмістилися в 24 000 готельних номерів Абу-Дабі в кінці 2012 року.
«Наша впевненість в успіху грунтується на зростанні числа наших туристичних пропозицій, кількість яких суттєво збільшиться вже до 28 жовтня цього року, коли відбудеться відкриття Ferrari World Abu Dhabi, заявив г-н Лім».
Ferrari World Abu Dhabi це найбільший у світі закритий тематичний парк, де представлений швидкісний болід Formula Rossa. Він призначений для імітації перегонів F1. Такий атракціон є самим швидкої гіркою в світі з максимальною швидкістю 240 км/год (149 миль/год). Парк атракціонів розташований на острові Yas, - курорт Абу-Дабі активно розвивається як напрямок для розважального туризму. На острові також знаходиться траса Yas Marina Circuit, щорічно приймає етап Прі Формули 1 (F1 ™ Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix), черговий етап якої в цьому році пройде з 12 по 14 листопада. Також острів знаменитий мальовничій гаванню Yas Marina, гольф-полем на 18 лунок Yas Links і 5 готелями, включаючи знакову готель Yas Hotel.
«Абу-Дабі добре відомий як напрямок для бізнес-туризму, але зараз з'являються нові пам'ятки, які змінюють традиційні уявлення про це еміраті, і явно впливають на динаміку прибуттів. Абу-Дабі перетворюється на міжнародно визнане напрямок для туризму з метою відпочинку, яке чудово відповідає потребам росіян, які шукають новизни і розкоші під час відпустки », - сказав пан Лім.
«Абу-Дабі пропонує безліч можливостей для активного відпочинку, і кількість цих пропозицій постійно збільшується», - говорить г-н Лім. «Ми зараз спостерігаємо зростання числа малих і середніх туроператорів, які пропонують пізнавальні екскурсії, включаючи поїздки на швидкісних катерах і водних мотоциклах уздовж мальовничого узбережжя, велосипедні прогулянки по нашим гірських дорогах з приголомшливими видами, підводні занурення і риболовлю в теплих водах Перської затоки».
Абу-Дабі успішно рухається до досягнення поставленої на 2010 рік завдання - розміщення 1. 65 мільйонів гостей в готелях емірату. За перші сім місяців приріст кількості гостей емірату вже склав 16% у порівнянні з тим же періодом минулого року і досяг 1074293 чоловік, розміщених у готелях Абу-Дабі в період січень - липень 2010.
«Ми спостерігаємо дворазове щомісячне збільшення потоку, яке почалося з запуску Гран Прі Формули 1 в листопаді минулого року», - пояснив пан Лім. «Ця динаміка позитивно змінила політику ціноутворення готелів Абу-Дабі, їх пропозиції стали ще більш конкурентоздатними»
ADTA відповідає за управління та сприяння розвитку туризму емірату, а також за маркетинг і просування емірату як напрямки світового класу. У його обов'язки входять: маркетингові дослідження, розвиток інфраструктури та розробка туристичних продуктів, регулювання та класифікації діяльності.
ADTA відіграє ключову роль у створенні синергії в міжнародному просуванні Абу-Дабі допомогою тісної кооперації з готелями, приймаючими компаніями, авіакомпаніями та іншими громадськими і приватними особами, пов'язаними з туризмом.