Курорти Чорногорії залишаються шумним місцем відпочинку
Туристи, відпочиваючі в Чорногорії, все активніше використовують контакт-центр Національної туристичної організації, телефонуючи за номером 1300 не тільки зі скаргами, але й з різними питаннями і похвалами.
Зокрема, тільки за один тиждень в серпні сюди надійшов 191 дзвінок, з цього числа 104 були скаргами і п'ять - подяками, повідомляє "Все про Чорногорії". Туристи високо відізвалися про регулярне водопостачанні в Херцегнові і Будві, чистоті пляжів в Которі, Тіват, Будва і Улцине, а також про кваліфікованій підтримці операторів контакт-центру.
Що дзвонять з питаннями найбільше цікавлять номери телефонів готелів, об'єктів приватного сектора і туристичних агентств, ресторанів і культурно-розважальних центрів.
Найбільше скарг надходить на занадто гучну музику з відкритих барів вздовж берега, на нелегальну роботу туристичних гідів, які приїжджають з-за кордону, а також на магазини самообслуговування в Которі.
Гучна музика з року в рік залишається проблемою більшості курортів Чорногорії. Раніше туристи активно скаржилися і на нескінченні будівельні роботи протягом літнього сезону.