Нетипова спека на уподобання туристів не вплинула
Нетипово сильна спека, що встановилася в Центральній Росії, ніяк не вплинула на уподобання туристів, стверджують експерти туристичного ринку, опитані кореспондентом інфогруппи «ТУРПРОМ».
Питання в вподобання виник після того, як днями один з центральних ТБ-каналів показав репортаж, де стверджувалося, що «спека перенаправляє турпотоки. Кількість бажаючих відпочити в зв'язку з виснажливим спекою не зменшилася, проте переваги відпочиваючих помінялися. Південні моря спокушають не так, як північні широти. На піку - Балтика ».
Цей відеосюжет викликав у середовищі туристичного бізнессообщества величезне здивування, адже до цього року погодні аномалії впливали на продажі лише за однієї умови - якщо вони відбувалися в країні передбачуваної поїздки. Так, безсніжна зима в Європі 3 роки тому фактично перекреслила надії туроператорів на вдалий гірськолижний сезон, що минув на єгипетських курортах злива навесні цього року пригальмував продажу турів в Хургаду приблизно на 2 тижні, а недавнє виверження вулкана в Ісландії на деякий час істотно знизило попит на тури в Англію.
Однак погодні катаклізми за місцем проживання туристів досі ніяк не впливали на зміну їхніх переваг. «У нашій компанії ми не спостерігаємо, щоб туристи активізувалися б у бронюванні турів в більш прохолодні регіони Росії чи до країн з прохолодним кліматом. Наші туристи, як і жителі Москви, на мій погляд, більше потягнулися до кондиціонерів, ніж у Скандинавські країни або Карелію », - вважає Юрій Блейз, директор департаменту курортів туркомпанії« Астравел ». Аналогічна ситуація і туркомпанії «Ванд Інтернешнл». «Незважаючи на аномальну спеку, яка встановилася в Росії, ми в компанії не відзначаємо якогось збільшення бронювання турів по скандинавським і прибалтійським країнам. Адже літній період для наших туристів традиційно пов'язаний з морем і пляжем », - повідомила Тетяна Ванд, гендиректор туроператора« Ванд Інтернешнл ».
Не спостерігають зміни переваг туристів і у великих турагентської мережах, що продають тури в усі куточки світу. «Ніякого зміщення турпотоку на північ - в скандинавські країни або Прибалтику, ми не відзначаємо. А даний відеовипуск більше нагадує «струс повітря на порожньому місці». Пріоритет у туристів залишається один - відпочинок на морі », - підкреслив Сергій Агафонов, гендиректор мережі« Магазин Горящих Путівок »(МГП).