На непотрібні сувеніри європейці витрачають майже 6 млрд євро щороку
На марні сувеніри, привезені з відпускних поїздок, європейці щороку витрачають сукупно близько 5,9 мільярда євро на рік - такі результати опитування, проведеного глобальним пошукачем авіаквитків Skyscanner.
Дослідження показало, що багато непотрібні подарунки, привезені рідним і близьким із зарубіжних поїздок, опиняються в сміттєвому відрі. Більше двох третин опитаних ( 69%) визнають, що їм зовсім не подобаються сувеніри, які їм подарували, а 15 % і зовсім викидають їх відразу після отримання.
Список найменш бажаних подарунків очолюють місцеві прикраси ( 14%), за ними йдуть майки з кумедними написами ( 9%). Брелоки та магніти на холодильник, які вважаються класичними сувенірами з відпустки, часто також не виробляють бажаного враження: 7% опитаних не радітимуть отримати такий подарунок. Крім того, по 4 % негативних оцінок набрали продукти харчування, прозорі " сніжні " кулі та " піратські " DVD.
При цьому всі ці нікому не потрібні подарунки зовсім не дешеві - відпочивальники витрачають на них в середньому майже 40 євро на людину, таким чином 27 євро виявляються витрачені марно. 14% опитаних розповіли, що витрачають на сувеніри навіть більше 45 євро, а 9 % розлучилися з 60 євро - 40 з них фактично витративши даремно.
Доля подарунків незавидна: тільки 4 % отримали їх людей знаходить їм якесь застосування. 18% літніх сувенірів виявляються захованими в шафах, а 10 % віддаються на благодійність. 6% хитромудрих власників сувенірів передаровують їх, а 3% продають через інтернет, отримуючи хоч якусь вигоду. 2% людей можуть " випадково " зламати або розбити свій подарунок, щоб тільки не зберігати зайву річ, а 1 % відмовляється від їх отримання зовсім.
Опитування також показало, що непотрібні подарунки найчастіше купують друзі ( в 24 % випадків) і батьки ( 19 %), незважаючи на те, що вони повинні були б знати смаки приятелів і родичів краще за інших.