Нова Зеландія задумалася про розвиток туристичної сфери
Нова Зеландія направляє додаткові кошти на розвиток своєї туріндустрії. І хоча число приїжджають сюди туристів стабільно тримається на одному рівні - незмінними залишаються і їх витрати, що не влаштовує туристичні влади країни. Нова кампанія націлена на підвищення прибутковості туріндустрії.
Нова Зеландія традиційно вважається країною з позитивним іміджем. Її ім'я ніколи не асоціювалося з політичними переворотами або внутрішніми заворушеннями. При її згадці виникають образи екзотичної незайманої природи, багатства і процвітання, а також спортивних заходів.
Однак цей склався роками імідж за відсутності агресивної маркетингової політики призвів до того, що туризм перестав розвиватися. Основне завдання, поставлене цією сферою на 2010 рік - збільшення в'їзного потоку на 400 000 осіб. При цьому середні витрати туристів повинні зрости до $ 2500 на одну людину, повідомляє Турпром. Для досягнення цих цілей уряд Нової Зеландії виділив $ 30 млн. з бюджету країни.
Основна маса відпочиваючих приїжджає в Нову Зеландію з Австралії, США, Китаю та Німеччини. Спостерігається також збільшення числа туристів із Західної Європи, які прибувають країну з метою вивчення історії своїх родин.