На готельному ринку відбуваються зміни
На готельному ринку відбуваються зміни як глобальні, так і місцевого масштабу. До перших можна віднести зміцнення на російському ринку позицій мережі Naiade, однією з провідних в готельному бізнесі на островах Індійського океану.
Компанія представила розкішний готель Diva Maldives на о. Дідуфінолу в атолі Арі, що в 104 км на південь від Мале. Про подробиці проживання на об'єкті в прес-релізі від Naiade не говориться, зате гарантуються найчистіші води лагуни, белейший пісок пляжів, пишна рослинність і незабутній дайвінг. Інша велика новина присвячена альянсу двох світових брендів. The Rezidor Hotel Group оголосила про зміну свого бренду Park Inn на Park Inn by Radisson. Ребрендинг почнеться з Великобританії, і вже до 2011 року нова назва запанує у всій Європі, на Близькому Сході та в Африці. Інша не менш знаменита мережа - Hilton рапортує про відкриття найбільшого готелю в Східній Азії Hilton Fukuoka Sea Howk (Японія) на 1052 номери, виконаних в європейському і японському стилях.
А ось багатопрофільна компанія Fladgate Partnership робить ставку не на грандіозність, а на самобутність і відкриває на початку липня в північно-португальському м. Порту "винний» готель Yeatman. Звичайно, з погребами, де, зрозуміло, портвейн (втім, присутні і європейські вина). У готелі 82 номери, причому первинна ціна на люкс оголошена в 260 євро. Портал Hotelnews також інформує про наявність в Yeatman спа-центру винотерапии, де можна пройти оздоровчий курс зрозуміло чому, але незрозуміло, від чого.