АТОР пропонує виплачувати компенсації туристам Ланта-тур вояж в день звернення
Ніхто з колишніх клієнтів туроператора "Ланта-тур вояж" поки не отримав компенсацію за оплачені, але не відбулися тури. Більш того, точна кількість потерпілих досі не з'ясовано. Як повідомляє соб. кор. Travel. ru, про це на прес-конференції в Москві заявив перший віце-президент Асоціації туроператорів Росії (АТОР) Володимир Канторович.
За його словами, вже зараз ясно, що 100 мільйонів рублів фингарантий не вистачить для забезпечення всіх виплат. Збиток, нанесений туристам, оцінений експертами в 300 мільйонів рублів, а заяв на відшкодування коштів прийнято вже на 200 мільйонів рублів. Таким чином, туристи отримають менше, ніж заплатили за путівки.
Виконавчий директор АТОР Майя Ломідзе заявила на прес-конференції, що компанія "Ланта-тур вояж" поки не відновила діяльність, хоча збиралася це зробити в першій половині лютого.
У зв'язку з гучними банкрутствами туроператорів в останні роки, АТОР пропонує розмір фінансових гарантій прив'язати до обороту компанії, що особливо важливо в умовах великої глибини продажів. Також, на думку АТОР, компенсації за ним повинні виплачуватися в день звернення туриста. Це необхідно, тому що мандрівники, перебуваючи в поїздці, найчастіше не мають у своєму розпорядженні необхідну суму грошей для того, щоб оплатити вдруге переліт і готель.
Президент Всеросійського союзу страховиків Андрій Кигим бачить вихід у створенні гарантійного фонду, який у разі банкрутства туроператора допоможе йому виконати зобов'язання перед туристами.
Тэги: Ланта-тур вояж банкрот