Пасажирам паризького аеропорту допомагають «віртуальні співробітники»
В аеропорту Orly тестують «віртуальних співробітників» - голограми працівників інформують пасажирів про те, у скільки починається посадка і через який вихід вона здійснюватиметься.
Як повідомляє Euromag, з посиланням на Le Point, три голограми співробітників були встановлені в залі очікування № 40 аеропорту Orly. Віртуальне зображення існуючого в реальності співробітника, який попередньо дав згоду на використання своєї зовнішності, з'являється на плоскому екрані і повідомляє пасажирові, невластивому до дверей, довідкову інформацію. Наприклад, віртуальний співробітник може повідомити час посадки і номер виходу, до якого потрібно буде пройти пасажирові.
«Віртуальні співробітники» з'явилися в Орлі тільки місяць тому, але вже здобули популярність серед пасажирів, більше число яких складають туристи. Очікується, що в майбутньому нововведення буде запроваджено і в інших аеропортах французької столиці.
Перевага «нових співробітників» в тому, що вони можуть працювати 24 години на добу. Однак це нововведення стало причиною занепокоєння профспілок, які бояться, що голограми можуть повністю замінити своїх реальних колег.