Сісти без паперового квитка можна буде майже в усі поїзди РЖД
Російські залізниці поширять з 15 грудня можливість посадки в вагон без паперового квитка на пасажирські та літні поїзди, а також на деякі експрес-електрички. Нагадаємо, що досі цей сервіс був доступний протягом перших чотирьох годин рейсу у всіх внутрішніх поїздах з номерами від 1 до 199, наступних тільки по території Росії. З 15 грудня цією послугою можна буде користуватися і в поїздах з номерами від 200 до 899.
Нагадаємо, що поїзди з номерами від 201 до 298 є швидкими (переважно тільки літніми), від 301 до 698 - пасажирськими, а з 801 до 899 - деякі експрес-електрички (наприклад, Москва - Рязань). Послуга працює лише для пасажирів, які купили квиток на сайті РЖД. При бажанні вони можуть відмовитися від подальшого отримання паперового квитка в касі і вибрати поїздку без нього. Поки це можливо тільки у випадку, якщо пасажир сідає на початковій станції або протягом 4 годин після відправлення з неї. У разі якщо початковій станцією є, наприклад, Москва, то такими проміжними можуть бути, зокрема, Тула, Рязань, Ярославль, Володимир, Твер, Калуга, Вязьма і деякі інші. При відправленні з Адлера - Сочі, Лазаревська або Туапсе.
Для такої поїздки потрібно знайти оплачене замовлення в особистому кабінеті на сайті і відмовитися від паперового квитка - цей вибір РЖД іменує "електронною реєстрацією". Її необхідно здійснити мінімум за годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту (а не станції посадки пасажира). Після цього пасажир може бути на посадку з роздрукуванням замовлення і зазначеним у ньому документом, що засвідчує особистість.
Відмовитися від раніше обраної "електронної реєстрації" також можна не пізніше ніж за годину до відходу поїзда з початкової станції. Це може знадобитися при необхідності здати квиток - в цьому випадку потрібно спочатку отримати його в касі. Часом при використанні цього сервісу трапляються проблеми - є свідчення про випадки небажання провідників пускати таких пасажирів в вагон аж до декількох хвилин до відправлення поїзда, випадках відсутності у провідників правильних списків пасажирів з "електронною реєстрацією" і тому подібних негараздах при посадці.