Відкрито продаж квитків на потяги Allegro Петербург - Гельсінкі
Розпочато продаж квитків на високошвидкісний потяг Allegro, який вийде на лінію між Санкт-Петербургом і Хельсінкі 12 грудня. У Росії квитки доступні лише в спеціалізованих касах та агентствах, продажу в інтернеті не ведуться..
Нагадаємо, що на першому етапі склад, здатний розвивати швидкість до 220 км/год, буде обслуговувати маршрут двічі в день. Час відправлення із Санкт-Петербурга - 6. 40 і 15. 25 (з Виборга - о 7. 45 та 16. 30), прибуття в Гельсінкі - 9. 16 і 18. 01 відповідно. Зворотні відправлення - о 10. 00 і 15. 00, прибуття в Санкт-Петербург - в 14. 36 і 19. 36 (у Виборг - в 13. 33 і 18. 33). Час у дорозі - 3 години 36 хвилин. Нині обслуговуючі маршрут поїзда "Рєпін" і "Сібеліус" з тієї ж дати будуть скасовані. Allegro буде зупинятися на тих же станціях, що і нинішні склади - у Виборзі, Вайніккале, Коувола, Лахті, Тіккуріли і Пасіле. До майбутнього літа частота рейсів повинна досягти чотирьох щодня.
У складі - один вагон першого класу (головний), п'ять вагонів другого класу і один вагон-ресторан. Всього в поїзді 48 місць першого класу і 296 - другого. Серед іншого є місця для пасажирів з обмеженими можливостями, ігрове купе для дітей, місця для пасажирів з тваринами, а також конференц-кімната.
Вартість проїзду буде майже в півтора рази вище, ніж в відміняються "Репине" і "Сібеліусі" - 84 євро (замість 60 євро) у другому класі і 134 євро (замість 95-105 євро) в першому класі. Таким чином, ймовірно, що частина нинішніх пасажирів лінії підуть на автобуси і маршрутки, але нові склади, подібно "сапсану" на лінії Москва - Санкт-Петербург, привернуть новий контингент пасажирів з особистих автомобілів і літаків.
Деякі інші ціни другого класу з Санкт-Петербурга: Вайніккала - 46,6 євро, Коувола - 54,4, Лахті - 63,3, Тіккуріла - 82,4 євро. Тарифи з Виборга: Вайніккала - 31 євро, Коувола - 38,8, Лахті - 47,7, Тіккуріла - 66,8, Гельсінкі - 68,4 євро. При продажу за межами Росії і Фінляндії буде застосовуватися так званий тариф "Схід - Захід".
Ця лінія стане першою в Росії, де буде застосована нова схема прикордонного та митного контролю - під час руху потягу. Контроль буде здійснюватись під час прямування поїзда від Санкт-Петербурга до Виборга. Час у дорозі між цими станціями - рівно одну годину. Бригади прикордонників та митників будуть заходити перед відправленням поїзда в вагон-ресторан - третій за рахунком в складі. Після чого, розділившись на дві групи, почнуть рух до голови і хвоста складу.
Однією з груп належить перевірити два вагони, один з яких бізнес-класу, другої групи - чотири вагони. Оскільки за правилами під час прикордонного контролю пасажири не можуть пересуватися по поїзду і повинні знаходитися на своїх місцях, ця схема допоможе зробити процес якомога більш легким: пасажири тих вагонів, які вже перевірені, зможуть відправитися в ресторан.
У випадку якщо будуть виявлені пасажири, які з якихось причин не можуть бути випущені з країни, їх висадять у Виборзі. Ті пасажири, які мають намір сісти в Allegro у Виборзі, пройдуть прикордонний і митний контроль на вокзалі ще до посадки в поїзд, який прибуде на спеціально виділену платформу, відокремлену від перонів електропоїздів.
Аналогічна схема буде застосовуватися і на зворотному шляху: пасажири, що їдуть з Фінляндії до Виборга, пройдуть контроль на виборзькому вокзалі, а наступні до Санкт-Петербурга - в залишився годину шляху. На вокзалах обох міст будуть обладнані приміщення для прикордонних і митних служб. Що стосується фінських прикордонників, то їх схема роботи принципово не зміниться - вони будуть перевіряти паспорти пасажирів на відрізку від Вайніккали до Коувола. Нова схема контролю дозволить помітно зменшити час у дорозі за рахунок скорочення тривалості стоянки у Виборзі і скасування технічної зупинки на прикордонній станції Бусловская.