«Starwood» відкриває нові готелі в шести країнах
До кінця поточного року компанія «Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. » Під своїм спекотним брендом відкриє 10 нових готелів у містах шести країн, розташованих на трьох континентах. З урахуванням цих готелів бренд «Four Points» збільшить свою присутність з 24 країн, наявних у цьому році, до 28.
Дана новина прийшла з повідомленням від «Four Points» про появу 150-го великомасштабного готелю. «Four Points» продовжить свій розвиток як швидкорослого бренду і в 2011 році, дебютуючи в бізнес секторі та туристичних центрах по всьому світу.
Тільки в цьому році нові готелі «Four Points» відкриють свої двері в Лагосі, Нігерія (200 номерів) і Галвестоні, Техас (118 номерів), а в жовтні - в Таксоні, Арізона. У листопаді бренд з'явиться в Тріполі, Лівія (205 номерів), Бангкоку, Таїланд (268 номерів) і Тайяне, Китай (311 номерів).
Світове зростання продовжитися для «Four Points» до кінця року, в грудні відбудеться його дебют в Пуне, Індія (215 номерів), Вішакхапатнапе, Індія (122 номерів), Х'юстоні, Техас (79 номерів) та Мемфісі, Теннессі (125 номерів).
«Зі свого безпрограшною комбінацією відсутності до тимчасової приналежності, стилю, комфорту і відповідної високої ціни« Four Points »є правильним вибором в даний час. Враховуючи зростаючий потік постояльців, «Four Points» демонструє гідне ведення готельного бізнесу, »- сказав Брайан МакГінесс (Brian McGuinness), перший віце-президент по веденню спеціальних брендів« Starwood ».
Симон Турнер (Simon Turner), президент «Starwood» по світовому просуванню згоден з цією точкою зору. «Коли ви поєднуєте ефект, створюваний брендом« Sheraton », з комфортом і розкішшю« Four Points », ви отримуєте вражаючу платформу для росту. У наших партнерів і підрядників по всьому світу ми спостерігаємо невимовний захват щодо даного бренду ».
Мільярд доларів, витрачений на розвиток «Four Points», разом з цінним пропозицією посприяв становленню даного бренду як одного з самих швидкорослих в портофоліо «Starwood». «Four Points» продовжує догоджати своїх гостей усім необхідним для того, щоб вони могли подорожувати звичним для них чином: передчасне простір, стильний дизайн, зручні ліжка, безкоштовний доступ до високошвидкісного інтернету, безкоштовна питна вода і смачний сніданок із чудовим кави. Все це доповнює обслуговування в стилі «ми можемо все», що робить готелі «Four Points» надпопулярними серед бізнесменів і відпочиваючих.