Туристів з Росії 12 годин протримали в вестибюлі готелю
Російські туристи, що прилетіли в ніч на четвер в Домініканську республіку, провели половину доби у вестибюлі готелю. Весь цей час вони навіть не могли заселитися в номери, щоб приступити до відпочинку.
Скандал вибухнув на курорті Пунта-Кана, де адміністрація готелю Barcelo Bavaro Palace вкрай негостинно обійшлася з відпочиваючими з Росії. По приїзді іноземним туристам відмовили в розселенні, мотивуючи це тим, що туроператор "Фостур-Рус" не оплатив проживання, повідомляє Асоціація туроператорів Росії.
"Ситуація склалася досить безглузда і повинна вирішитися в найближчі години", - прокоментували подію в компанії "Фостур-Рус". Там підтвердили, що проживання туристів було оплачено через бухгалтерію готелю готівкою достатньо пізно, а саме в середу ввечері.
"Бухгалтер не попередив співробітників на ресепшені, що номери оплачені, в результаті чого наших туристів, що прилетіли вночі, не хочуть селити, - нарікають представники турфірми. - Двох людей з дітьми вдалося поселити, а ще шестеро чекають настання ранку, коли з'явиться адміністрація і ситуація розв'яжеться ".
Як повідомляє портал "NewsRu", через кілька годин після втручання представників Ростуризму, МЗС РФ і російського консула в Домінікані ситуація вирішилася.
Однак туристи, які провели 12 годин у вестибулі готелю, мають намір вимагати компенсації моральної та матеріальної шкоди від туроператора "Фостур-Рус", що відправив їх у
Barcelo Bavaro Palace. В якості відшкодування туристи також розглядають варіант надання їм додаткової екскурсії або проживання в більш комфортабельних номерах.
Тим часом в Ростуризму стверджують, що туроператором були вжиті всі можливі кроки для вирішення ситуації в найкоротші терміни.
Тэги: Доминиканская республика, Пунта-Кана