Літня Чехія виправдала очікування туроператорів
Чеське напрямок оговтується від впливу кризи. Про це говорить не тільки збільшення обсягів продажів поточного літа, яке досягає 30-40%, але і зміна переваг туристів в бік більш дорогих об'єктів розміщення, розповіли кореспонденту інфогруппи «ТУРПРОМ» опитані експерти. До того ж туроператори відзначили один позитивний аспект - авіакомпанії, що працюють по Чехії, не піднімали ціни на авіаквитки в порівнянні з торішнім сезоном, а якщо збільшення і було, то воно виявилося зовсім незначним.
Так, за запевненням Сергія Велікаданова, гендиректора туркомпанії «Аміго-С», нинішній сезон повністю виправдав очікування російського турбізнесу, і приріст по кількості туристів становить близько 30% від обсягів минулого року. Однак показники глибини продажів не були рекордними, і склали близько 3-4 тижнів. «Варто відзначити, що глибина з'явилася ближче до серпня, тобто зараз активно бронюють жовтень, і навіть є заявки на Новий рік», повідомив експерт. У цьому сезоні, за даними співрозмовника, в основному користувалися попитом економ-тури, туристи найбільше запитували готелі рівня 3 *. При цьому дорогих готелів у групових турах практично не було, буквально кілька заявок на місяць. «Вартість перевезення залишилося на рівні минулого року, і, дійсно, приємно, що авіакомпанії виконують взяті на себе зобов'язання і не переглядають цінову політику», - додав пан Велікаданов.
Про ще більш значно збільшенні турпотоку кореспонденту інфогруппи «ТУРПРОМ» повідомили в туркомпанії «Російський Експрес». «Збільшення обсягів у порівнянні з минулим роком склало близько 40%, проте сезон не повною мірою виправдав наших очікувань», - повідомила директор чеського департаменту туркомпанії Тетяна Ларіна. За даними співрозмовника, середня глибина продажів, якщо говорити про лікувальні турах в Чехію, склала близько 3-х тижнів. У теж час, експерт відзначила збільшення попиту на більш дорогі готелі. «Серед тенденцій хотілося б відзначити нормалізацію на напрямку, тобто цього літа підвищеним попитом знову стали користуватися готелі більш високої категорії. Наприклад, зараз у Празі бронюють дорогі 3 *, а на курортах вже воліють 4-5 *. У той час як рік тому туристи в основному бронювали, незалежно від регіону відпочинку, готелі 3 * », - зазначила пані Ларіна.
Більш скромно оцінили результати літа 2010 року в туркомпанії «Веди Тур Груп». «Так, дійсно, ми помітили збільшення турпотоку, і воно вище офіційної статистики, якою володіє посольство Чехії в Москві. За їх даними, збільшення становить 16% », - констатувала Ірина Федіна, гендиректор туркомпанії« Веди тургруп ». Глибина продажів, за спостереженням експерта, на лікувальні тури була трохи вищою, ніж на екскурсійні тури, які зазвичай бронюють за 2 тижні. На попиті також відбилася спека, яка протрималася в московському регіоні практично два місяці. «Було деяке просідання попиту через спеку і, як наслідок, плутанина в роботі консульського відділу. Також помітний перехід попиту з 3 * до 4 *, і, безумовно, варто відзначити збільшення попиту на комбіновані тури Чехія + Австрія, Чехія + Німеччина », - розповіла пані Федина.