На лінії Київ - Москва з'явився ще один фантомний перевізник
Українська авіакомпанія Aerosvit передала один з приблизно трьох десятків своїх щотижневих рейсів за маршрутом Київ - Москва авіакомпанії-партнера Wind Rose ("Роза вітрів"). По всій видимості, це зроблено лише з метою відстояти права останньої на польоти по цьому напрямку і запобігти приходу на маршрут конкурентів. Два тижні тому такий же рейс отримав від Aerosvit ще один партнер - Donbassaero. Нагадаємо, що нещодавно українські авіавладою спробували позбавити Donbassaero прав на цю лінію, оскільки вона їх не використала. Це рішення було потім призупинено, а тим часом Aerosvit і Donbassaero організували передачу рейсу один одному, щоб отримати формальну зачіпку для збереження прав на маршрут.
Квитки на рейс Wind Rose (він вчиняється тільки по четвергах - виліт з Києва о 13. 10, з Москви в 16. 45), як і раніше можна купити на сайті Aerosvit. Характерно, що цей рейс виконується літаком Boeing 737, який складає основу парку Aerosvit, але відсутня в парку Wind Rose. Аналогічна історія - і з рейсом Donbassaero по п'ятницях. Таким чином, для пасажирів фактично нічого не змінюється - звичайні рейси Aerosvit формально відбуваються під кодами Wind Rose або Donbassaero.
Однак нинішні події, якщо цей нескладний трюк вдасться, можуть утруднити прихід на лінію конкурентів альянсу Aerosvit, Wind Rose і Donbassaero (теоретично таким конкурентом може стати ще одна українська компанія МАУ) і сприяти зростанню цін на квитки. Нагадаємо, що ряд низьких тарифів вже зникли за останній місяць, коли Wind Rose віддала свої дев'ять щотижневих рейсів на цьому маршруті Aerosvit. Остання є зараз єдиним реальним перевізником з української сторони, здійснюючи в середньому приблизно по п'ять рейсів на день, тоді як Donbassaero і Wind Rose мають лише вищеописані фантомні рейси по разу на тиждень. З російської сторони лінію обслуговують "Аерофлот", "Трансаеро" і "Сибір" (S7 Airlines).