Греція в середньому зросла на 30%, а по ряду напрямків - на всі 100%
Нинішній літній сезон в Греції виправдав очікування гравців туристичного ринку в повній мірі. Обсяг російського турпотоку виріс від 10 до 30% в цілому по країні, а через збільшення провізних потужностей на Крит, цей регіон показав зростання на цілих 100% в порівнянні з минулим роком. Цим результатами не змогли перешкодити ні негативні прогнози, якими був переповнений ринок ще навесні, ні велика кількість страйків, якими так відзначилася Греція. Однак апетити гравців зіграли злий жарт, і демпінг, який спостерігався на напрямі протягом практично всього сезону, значно знизив рентабельність продажів.
На даний момент збільшення за кількістю туристів в цілому складає близько 20%, а за підсумками сезону може бути ще більше, вважає Олександр Цандекіді, генеральний директор компанії «Музенідіс Тревел». Експерт також відзначив позитивну зміну глибини продажів, яка цього літа зросла практично до 3-х тижнів. «З урахуванням загального зростання вимог туристів до готелів, в цьому сезоні більше стали бронювати готелі 5 *, за ними слідують 4 * і 3 *. Запити готелів по харчуванню HB і ALL розділилися приблизно однаково. Відмінна риса цього сезону - скажена популярність екскурсій », - зауважив пан Цандекіді.
Як повідомила кореспонденту інфогруппи «ТУРПРОМ» Ольга Вишинська, директор по турпродукту компанії «Наталі Турс», на сьогоднішній день турпотік компанії з Греції виріс більше ніж на 30% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Однак експерт виділила кілька негативних тенденцій на напрямку. «На тлі постійного демпінгу з боку ряду операторів в цьому сезоні змінився образ середньостатистичного споживача грецького продукту, який, на мій погляд, різко відрізняється від того, який був раніше. Так, з минулого року, з приходом на ринок нових гравців, спостерігається масовий приплив в Грецію бюджетного туриста. Як наслідок, середня вартість туру суттєво змістилася у бік здешевлення. В результаті, для реалізації нашого базового продукту знадобився ряд додаткових зусиль по просуванню і стимулювання продажів. Трохи скоротилася в порівнянні з минулим роком і глибина продажів. На сьогоднішній день наш показник середньої глибини по Греції - 30 днів, що на 3 дні менше минулорічного », - заявила співрозмовник.
Найвищий результат по приросту кількості туристів показав Крит, де через збільшення перевезення обсяг зріс на 100%, повідомив Олексій Ємельянов, директор з чартерних перевезень туркомпанії «ІнтАер». А приріст у цілому по всім грецьким напрямками експерт оцінив у 10-15%. Серед найяскравіших тенденцій цього року пан Ємельянов виділив активні продажі по акціях раннього бронювання.